maanantai 2. kesäkuuta 2014

Let's go to Minneapolis

Kolmen päivän vapaiden kunniaksi team Retail otti ja läks Minnesotaan Minneapolikseen. Hieman darraisina jouduttii oottelee bussia pari tuntia Burger Kingin edessä Wisconsin Dellsin downtownissa koska Greyhound oli myöhässä. Eipä siinä, oli hurjan kuuma ja saatii hyvää rusketusta musiikkia kuunnellen. Soijaa riitti vielä bussissakin, koska ilmastointi ei ollu missään priimakunnossa. Oltiin perillä vähän ennen kuutta, ja jäätiin hetkeks dt:hen  kahtelee paikkoja, ja käytiin me Mississippiäki morjestaa. Sit suunnattiinki jo motellille, mikä oli hyvä, siitä propsit Anniinalle ja Roopelle. Lippuja ja majotusta varatessa oltiin Miksun kaa melkosessa työpäiväkoomassa...


Mississippi


Soulmate


Downtown


Skyline



Iltaruuvvalla


Aamulla hyökättii sit het ensmäisinä Mall of Americaan. Minnesotassa ei veroteta vaatteista, joten ei ole ihme että sinne on sijoitettu Yhdysvaltojen suurin ostoskeskus. Sitä laajennetaan vielä kolmanneksella, joten siitä tulee tooosi HUGE. Kuuden tunnin shoppailun jälkeen oltiin kaikki neljä sitä mieltä, että nyt ei ennää kävellä, joten ostettii jädet ja tilattii taksi. Motellilla käytii pulahtamassa uima-altaassa ja otettii jokunen olut. Sit suunnattiinki jo dt:hen kahtelee Minneapoliksen yöelämää. Päädyttiin Brothersiin, jossa saatiin 8$ juua nii paljo bissee, vodkaa, rommia ja viskiä ku mieli. Saatiin uusia kamujaki joiden kaa käytii sit kahtoo pari Drag-esitystä homobaarissa. Porukka Minnesotassa on tosi ystävällistä, ja suomalaiset sopi aivan hyvi joukkoon. Illan päätteeks hypättii sit taas taksiin ja suunnattii takas motellille. Miksun toimesta suoritettiin yks ylimääräinen pysähdys, jonka seurauksena katsoin sopivaksi maksaa kuskille vähä ylimäärästä tippiä (13$?!). Ihme ja kumma päästiin tavaroineen kaikkineen kunnossa takas, koska meno oli hieman... hillitöntä.


Aamupannari


HäpiMiksu


Mall of America laajennusoperaatioineen


Rullaporrasselfie


Huvipuisto ostoskeskuksen keskellä


Tiimibibikset


Aamulla pakkailtiin nopsaa, koomattii ja lähettii takas dt:hen bussia odottelee. Miksun sanoin olo oli kutakuinkin tämä: "Et sä nyt voi sanoa suomalaiselle miehelle, että anna 8$ ja juo nii paljo ku haluat!"
Bussiin pääseminen oli helpotus, koska päästiin jatkaa lyhyeksi jääneitä unia.


Spiderpig


Darrakasa


Nyt kottii!


Nyt oon pari päivää painanu duunia ja seuraavan vapaan piti olla vasta sunnuntaina, mutta kiitos huonon sään, puisto on tänään KIINNI! JEE! DAY OFF WOOHOO!! Joten tänään suunnitelmissa Tanger Outletiin, leffaan ja mitä sit keksitäänki. Muuten en elämästä vielä mittää tiiä, katotaa mitä tapahtuu, ja Dellsissähän tapahtuu ;D


Ps. Ostin tuliterän sykkelin Walmartista koska se käytetty yksilö on täys romu. Heitän sen varmaa järvee.


ALL GOOD IN DELLS!
Janni kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti