tiistai 27. toukokuuta 2014

Röissä

Perjantaina käytii aamulla lenkillä ja tehtii perää lihaskuntoa. Mun uudet lenkkarit on superhyvät, thank you Nike! Sit kävin ostaa itelleni 45$ sykkelin ja lähettii käymää Wallus ja Tangerissa ja lopuks vielä Marley'sii syömää ylihintaista, mutta todella hyvää ruokaa.


Marley's



Tommi taiteli meille maskotin


Lauantaina heti aamusta 06:45 lähettii Anniinan, Roopen ja Miksun kaa kohti Noah's Arkia koulutukseen. Oli muute kiva huomata, että edellispäivänä ostetusta pyörästä oli heti eturengas tyhjänä. Eka päivä oli nii hiljanen, että Miksun kanssa ekan viiden tunnin jälkee päästii lähtee himbee, ja tottakai Ravina Bayhin kaljalle.


Miksun kaa duunifiiliksissä


Pärre ja mä kahen kaljan jälkee

 Illalla tyttöjen kaa joinittiin naapureiden polttareihin ja meno oli kutakuinki tämmöstä:


Aamulla sitte krapula ja vapina töissä kolmen tunnin yöunilla koska ilmeisesti suomalaisille tytöntylleröille polttareissa tarjotaan kaikki. Oli onneks kiireinen päivä ja ekaa kertaa olin kassalla. Pitkän päivän jälkee jalat oli kuoliossa ja Pärren antaman pohjehieronnan ja puolikkaan kaljan jälkee tuli seinä vastaa ja sammuin ku saunalyhty. Tänään olin taas kassalla, ja täytyy sanoa, että ei tuo retail homma huonoa duunia ole. Työkaverit on kivoja ja managerit on ihan huippuja. Tässä vielä vähä opettelee nii hyvä tulee, ja parasta on se että joutuu tosissaa puhuu sitä englantia, koska ei kukaa sua muuten ymmärrä. Kuitenki asuu suomalaisten kanssa ja hengaa pääasiassa niiden kaa nii helposti tulee vaa sitä käytettyy sitte, mut töissä pelkkää englantia. Porukka sanoo, että suomalaiset tunnistaa siellä siitä, että ainoat ulkomaalaiset työntekijät jotka oikeesti osaa jopa puhuaki englantia.

Nyt mulla alkoki sitte 3pv vapaat, ja huomenna hyökätää bussilla Minneapolikseen (Minnesota) Anniinan, Roopen ja Miksun kaa, lifeguardit ja Bartlettin porukka on töissä. Sieltä sit seuraavaa stooria. Mall of America, here I come!

1 kommentti: