Muistiinpanoja reissuista, koska kuka niistä tapahtumista muuten kartalla pysyis?
maanantai 28. heinäkuuta 2014
Lifeguard Olympics
tiistai 15. heinäkuuta 2014
Puolivälissä
Nyt se on koittanu, on tasan 8 viikkoa takana ja yhtä paljo edessä. Tuntuu vähän hassulta, koska aika on menny toisaalta tosi äkkiä, mutta paljon tässä on jo ehdittykin.
Milwaukeen reissun jälkeen on juhlittu kolmet synttärit, 4th of July ja sit muuten vaa hengailtu ja saatu uusia kamuja. Kahdet synttärit (Jeff ja Siiri) ja 4th of July juhlittiin täällä kotona Harborissa, ja varsinkin tuosta jenkkien itsenäisyyspäivästä tuli vähä kuittia takasin housing supervisorilta, kun juhliin tuli melkolailla ihan oma-aloitteisesti jengiä. Hauskaa oli kylläkin ja toisaalta mukava, että oli kerranki kunnolla porukkaa ja vähän joka ilmansuunnasta. Loppusiivous oli vähemmän kiva, luonnollisesti.
Töissäkin on tietty käyty, siinä nyt ei sinällää mitää uutta ja erikoista, samaa altaan tuijottelua ja satunnaisesti pelastuksia. Eilen näin kyllä hieman epäilyttävää toimintaa erään pariskunnan toimesta... En tienny pitäiskö viheltää ja käskee lopettamaan vai antaa olla vaa nii lopputulema oli että nauroin vaa koko hommalle. Jalkaongelmatki on edenny, oikea jalka on jo ok kunnossa mutta nohevana tyttönä käsittämättömästä syystä sain vasemman jalan kipeäksi tässä viime viikolla. Jollain toisella lifeguardilla oli pelastus ja juoksin altaan reunalla jotta saatiin täytettyä vedessä olevan paikka, ja yhtäkkiä alko vaa vasempaa nilkkaan sattua. Se on nyt ollu kipee siitä lähtien ja edellee kipulääkkeiden voimalla mennää päivät.
Vapaapäivät oon viettäny sekalaisessa seurakunnassa, tiistaina viikko sitten Linan kanssa otettii vaa aurinkoa ja käytii Tangerissa ostaa Linalle uudet lenkkarit, jotka on muute prikuulleen samanlaiset ku mun! Illalla hyökättii kiinalaiseen ravintolaan Dynastyyn joka yöksi muuttuu yökerhoksi. Don't ask me why... Seuraavana vapaapäivänä lähdettii vähä isommalla porukalla kellumaan joelle kumirenkailla, kellunta kesti parisen tuntia ja lepposta oli. Mukana oli Amy, Elaine, Nora, Pertti, Otto, Aleksandr, Tommi ja Anniina itseni lisäksi.
Eilen oli taas employee iltama, tällä kertaa päästiin leffaa ilmatteeks. Kävin kattoo 22 jump streetin, hauska leffa ja Channing Tatum...
Tänää taas vp ja kohta aattelin suunnata Ravinaan kysyy pojilta mitäs myö tännää tehtäis! Tälle erää kuvia on valitettavan vähän, yritän parantaa ens kertaan. Selkeesti juhlittu liikaa ku ei muista ees kuvia ottaa. Kummaa aatella että 56 päivää ja täältä pitäis lähteä?
perjantai 4. heinäkuuta 2014
Milwaukee
Jes! Pääsin käymää tälle kesää festareillaki, Milwaukeessa. Lähettii tiistaina kahdella autolla Dellsistä kohti Wisconsinin suurinta kaupunkia. Minä olin Emman, Jackin ja Angelican kanssa Abbyn autolla ja Anniina, Lina, Stella, Lotta ja Hannah toisella autolla. Oltiin varattu motelli Suomi+Hannah -porukalla. Hyvä paikkaki vielä, Econo Lodge oli mestan nimi ja bussit kulki vierestä keskustaan.
Motellilla laitettii kaikki valmiiks ja lähettii kohti kapea ja festarialuetta. Hengailtii ja hukattii toisiamme siinä pari kertaa kunnes sit samalla porukalla keiden kaa majotuin mentiin The Marcus Amphitheaterin omalle alueelle odottelee keikan alkua. Lämppäämässä sattu olemaa yks toinen hyvä bändi American Authors joten melkosessa nosteessa oltiin heti alusta lähtien. Istuttii vaa nurtsilla viiniä siemaillen ja fiilistellen upeeta keliä ja musiikkia.
OneRepublic alotti vähä myöhässä mutta sepäs ei haitannu kun keikka oli paras millä oon ikinä ollu! Ilotulitukset paukku vieressä ja bändi oli aivan loistava. Itkin kahesti siinä keikan aikana kun kaikki oli vaan niin täydellistä. Oli hassu huomata miten paljo niitten biisejä tieskään ja sit sen et miten jäätävän hyviä ne osaa olla livenä.
Keikan päätteeksi käytii ostaa tiimiswetarit ja lähettii bussilla takas motellille. Seuraavana päivänä piti lähtee joko aamulla samalla kyydillä millä meninki takasi Dellsii tai sit jäähä vielä päiväksi festareille ja suunnata sit junalla/bussilla himaan. Milwaukeen sää päätti olla keskiviikkona ihan surkea ja Emma ei vastannu puhelimeen nii meikä pääty matkustamaan takasi Dellsii Hannahin auton takakontissa. Yllättävän mukavaa siellä oli ku oli tyynyki. Nukuin suunnillee koko matkan.
Huikee reissu oli, jäi hyvät muistot ja Milwaukee teki muhun vaikutuksen! Ainoa miinus reissussa oli oikeestaan se, että jalkaan koski aika kovasti koko ajan. Vissii vähä rasittunu tässä töissä ku kovalla alustalla juostaan ja seistään avojaloin. Eilen kävinki lääkärissä ku selässäki ilmeisesti vyöruusu + tuo jalkahomma ja tänää olin sit permanenttina (eli spotti jossa ei tarvi mennä vetee) Kahunan portilla. Ihan helvetin tylsää oli. Kolme päivää lääkäri käski lepuuttaa tuota jalkaa mut en tiiä jaksanko istua vaa töissä, koska luultavasti buranan ja jääpussin voimalla pärjäis rotaatiossaki.
Eilen juhlittiin vielä Elainen 21-vuotispäivää ja tänää on Jeffin 22-juhlien vuoro!
tiistai 1. heinäkuuta 2014
Tuliaisia kotoa
Näkymiä viime viikoilta:




