Ei ehtinyt kauaa Laukkasen tyttö Suomessa märäntyä, kun taas on lähtö polttelemassa passia hamuilevia sormenpäitä. Lähtö siis koittaa lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Oulusta ja sunnuntaina klo 11 Helsinki-Vantaalta.
Tällä erää tehdään Euroopan touria, eli matkataan Liettuan, Belgian ja Portugalin maaperällä, jo kouluhommien puolesta. Lisäksi luvassa kotikutoista retkeilyä, minne ikinä se mieli sitten sattuu halajamaan.
Kirjoitellaan matkakumppanini, kämppikseni ja hyvän ystäväni Emmin kanssa yhteistä blogia, jonka löydät täältä. Oon tunnetusti huono pitämään yhteyttä, mutta hyvä elämään hetkessä, joten jos tahtoo pysyä jutun juonessa kiinni, kannattanee seurailla tuota yhteisblogia. Sen verran lupaan, että ilmoitan kun sinne jotain kirjoitan!
Ei mulla itelläni aivan yhtä hyvä mielikuvitus ja piirrustustaidot ole, yllä oleva sarjakuva siis Joonas Rinta-Kannon käsialaa. Ps. Ehkä paras ikinä, käykää lukee Nyt.fi :stä.
Näillä lupauksilla, SORONOO!
