Mihi tää pari viikkoa on taas hujahtanu?! Tasan 5 viikon päästä on viimene työpäivä ja sit pitäis lähtee vielä vähä reissun päälle ennen kotiin palaamista. Ei voi käsittää että tän kesän loppusuora alkaa häämöttää.
Oon tässä pari viikkoa ollu köhässä joka ei tunnu lähtevän millää. Ei liiemmin kyllä oo menoa hiljentäny, kerta täällä ollaa nii sit kans mennää! Eilen oli Lifeguardien Olympialaiset, mutta niistä vähän myöhemmin lisää koska tykkään räpeltää näitä kronologisesti että pysyy omaki pää kasassa. Täällä meinaa menee aivan sekasin päivistä ja viikoista ja ajasta yleensäkin, kun ei oo esim vapaita viikonloppuja rytmittämässä. Päivätki on nii pitkiä töissä että hieman epätodellisessa mielentilassa jatkuvasti, kun nukkuu nii vähän. (Okei se on kyllä oma vika ku rillutelee kaikki illat, mutta work eat RAVE repeat on paljo hauskempaa ku work eat sleep repeat.)
Harbori on taatusti joka koloa myöte homeessa joten saattanee tuoki vaikuttaa siihen köhästä paranemiseen. Biletetty on silti ilman muuta, mutta se nyt kuuluuki lähestulkoon päivärutiiniin täällä. Viimesimmät vapaapäivät oon viettäny down townissa, josta löydettii Roopelle aivan jäätävän pähee nahkatakki. Oli oikeestaa tosi kivaa vaikka mitää erikoista ei värkättykää, joskus semmonen suunnitelmattomuus on mukavaa.
Sitten tehtiin töitä, tosin pari päivää tein vähä lyhyempänä koska olin kipeenä. Myös Ellis kävi (siis se järjestö joka meidät kouluttaa) tekee auditteja. Mua ei auditoitu, mutta mua pyydettii tekemää yheksän muun lifeguardin kanssa skillssejä, jotka videoitiin. Mun ryhmä teki spinalpelastuksen ja toinen tajuttoman henkilön pelastuksen. Hommat luisti niinkin hyvin että saatiin erinomainen palaute ja Professional Excellence -rannekkeet. Sunnuntaina oli huikeet kelit ja vapaata, joten suunnattiin Anniinan, Samulin, Eliaksen ja Oton kanssa eka aamupalalle jenkkityyliin ja sitten Mt Olympukseen, joka on Noah's Arkin pahin kilpailija. Ei sillä, ilmatteeks päästiin entertainment cardilla, että ei me sinne rahaa syydetty. Paikka oli pienempi mitä oletin, eikä indoor water- ja themeparkit ollu kovin kummoset. Ulkona oleva huvipuisto oli aika jees, pari hyvää vuoristorataa löytyy ainakin. Vesiliukumäet ei ollu mitenkää kummosia, Noahilla löytyy enempi ja lifeguardejaki on enemmän. Aaltoaltaissa deep endii ei ees päässy. Hyökyaatoallas oli tosin aika huikee, siitä iso plussa Mt Olympuksen vesipuiston puolelle. Tuntuu kyllä että nää vapaapäivät vie enemmän energiaa ku työpäivät, koska haluaa käyttää ajan yleensä tosi hyvin hyödyksi.
Maanantaina oli taas Noah's employee systeemejä, tällä kertaa Tommy Bartlett Showssa. Koska oon ite jo shown nähny, kävin vaa vetäsee ilmaset hodarit ja popparit naamarii ja lähin himaa suihkuun. Torstaina töiden jälkee otettii ja lähettii Hannahin kyydillä Madisonii Rannan Roopen Pakettimatkalle. Oltiin Roopen, Miksun, Anniinan ja Eliaksen kanssa varattu motelli, koska perjantaina oli vapaapäivä. Käytii tsekkaa Madisonin yöelämä ja seuraavana päivänä haahuiltiin pitkin Madisonia ja käytii parilla ostarilla. Rannan Roopen Pakettimatkalla ei siis tarvii itse huolehtia mistään, koska Rannan Roope hoitaa. Valitettavasti matkanjohtajalle iski vähän krapula kesken bussiretken ja kartanlukijaksi vaihtui Elias, jolloi päädyttiin ihan väärälle ostarille minne haluttiin. West Gate Mall, never again. Käytiin siellä whopperilla ja fossiilikaupassa kahtelee kiviä. Oli naisella melkoset myyntipuheet, kuulemma Karjalasta n. 3 vuotta sitte löydettyjä kiviäki myynnissä. Tässä vaiheessa lähettii sit käppäilee takas pysäkille.
West Town Mall oli sit jo iha ostoskeskuksen olone mesta. Siellä pyörittii jokunen tunti jonka jälkee otettii taksi kohti Greyhoundin pysäkkiä. Arby's oli kovassa huudossa, koska Greyhound jälleen kerran parisen tuntia myöhässä. Meinas vähä syödä miestä ja naista, mäkäräiset meinaan, koska oli jo ilta. Kelli pelastavana enkelinä tuli meidät noutaa sit Dellsin pysäkiltä, ja koska meitä oli yks liikaa, matkanjohtaja otti peräkonttipaikan. Reissu oli kaikenkaikkiaan hämärä ja suttunen, mutta sitäki hassumpi. Suosittelen Rannan Roopen pakettimatkoja lämpimästi.
Lauantaina oli työpäivä, melko pitkä sellainen koska sulkemisen jälkeen järjestettiin Kahuna Swim once again! Tällä kertaa olin itse myös guardina liikenteessä, joten sain palkkaakin tästä huvista. Tällä kertaa ei jengiä ollut ihan niin paljon, mutta ei se hupia haitannut. Kukaan ei hukkunu joten plussaa myös siitä.
Eilen sitten töiden jälkeen järjestettiin Lifeguard Olympics töiden päätteeksi! Henrietta the Hippo tuvasta kerättiin eliittijoukkue johon kuului allekirjoittaneen lisäksi Ave, Tommi, Anton, Oleksandra, Vladimir, Nazariy ja Galen. Tiimissä siis bulgarialaisia, ukrainalaisia ja suomalaisia. Steissejä oli yhteensä 16, joista 3 oli breikkiä eli pizzan syöntiä. Oli rotaatiota, tuubien heittelyä ja kasaamista, selkärankavammaa silmät sidottuna, tajuttoman pelastamista hullujen asiakkaiden seassa, tavaroiden etsimistä, roamerien läpijuoksua pää pyörällä, medkitin tuntemusta, pelastusviestiä, tietokilpailua, pelastusliivien järjestämistä, skannaustehtävää ja lifeguard vaatteiden pukemista ja riisumista. Ilta oli avain mahtava, vaikka melko hyvin vei mehut tuollee työpäivän päätteeksi. Meijän tiimi oli huikee ja siitä iso kiitos, oli erittäin hauska ilta! Meijän tiimi pääs jopa palkintopallille sijalla 3 ja ilmeisesti jotai palkintojakin pitäisi ropista. Eilisen jälkee oli niin poikki ettei edes suihkuun jaksanu, söin vaa ben&jerry'siä ja iskin nukkumaa.
Tänään käytiin kurkkaa Tommy Bartlett Exploratoryn anti, joka on ollu siistiä joskus parikyt vuotta sitte, muutamat hommat jakso vielä innostaa meikääki. Sen jälkeen mentii Dynastyyn eli Die Nastyyn jossa oma annos ei miellyttäny mutta palvelu oli sitäkin paskempaa. Ei tarvi ainakaa syömää mennä sinne enää.
Days left in the States: 43
Rannan Roopen kanssa nahkarotsikaupoilla
Häpifeissit
Naked @ Mt Olympus
Lentsikkaleikit Madisonissa
Madison Police
Matkanjohtaja duunissa
Nyt iski rapula
Kahuna swim guards
Hippojen eliitti
Jännän äärellä Explolla
Irtopää
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti