keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Tästä tää lähtee

Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntuu siltä että ollaa oikeesti johonki lähössä! 00:30 aamulla lähettii ajaa Jyväskylästä Aliisan ja Teean kanssa ja 03:30 oltiin kentällä. Itsehän nukkua nunnuntin antaumuksella takapenkillä Lahteen asti.

Check in -tiskin luona sit miitattiin koko konkkaronkka: Nora, Noora, Aliisa, Anniina, Samuli, Elias, Pärre, Miksu ja meikä. Kovasta yrityksestä huolimatta ei saatu paikkoja vierekkäin kummallekaan lennolle. Turvatarkastusten jälkeen piti käyä hakemassa tax freestä se elämääki tärkeämpi minttu matkalle mukaan. Onneksi lennolla Berliiniin oli kuin olikin tyhjää koneen takaosassa ja saatiin porukkaa kasaan.

Berliinin lentokenttä oli todella outo tapaus, tai ainakin se meijän portin odotustila. Sinne pääseminen se vasta mukavaa oliki. Mintun mukaan saamisen puolesta joutu pelkäämään ja sitte ku se selkis, että saan sen mukaa lennolle Chicagoon, nii mut viiäänki jonkin sermin taakse, jossa mun tavaroita ja mua siveltiin semmosella lätkällä ja välillä sitä käytettiin semmosessa masiinassa analyysissä. Ei mulle oikee missää vaiheessa selvinny mitä ne oikee ehti. Chicagon lento lähti vähä myöhässä mut eipä mitää, porukassa on ihan kiva ootella, ja tälläkin lennolla oli rutkasti tilaa nii saatiin koko gängi kasaa. Olipaha juttuseuraa 9 tunnin lennolle.


 
Berliinissä odottelua, osaa
porukasta alko pilkityttää


Lähenee..


2. lentomeni sitten nukkuessa, lukiessa ja häröillessä, tosi nopeaan koko matkustusaika hujahti kun on ollu hauskaa seuraa. Chicagossa päästiin tosi nopeesti maahantulotarkastuksista läpi ja laukutki saatiin heti. Kentältä lähettii junalla seikkailee kohti hostellia, parin mutkan kautta löydettiin päämäärään. Huippu paikka, erittäin hyvää palvelua Urban Holiday Lofts:ssa! Jos joskus liikutte Chicagossa ja kaipaatte edullista majotusta, tämä on oiva vaihtoehto. 

Höpöilyä

Koska oltiin perillä jo hyvissä ajoin, jäi aikaa myös tutustua vähän kaupunkiin. Käytiin sit tyttöjen kaa kiertää kaupunkia nähtiin mm. The Cloud Gate, Hancock Center, Tilt ja nyt ensimmäinen ateria jenkeissä. Kyllä kelepaa.



The Cloud Gate

Hancock Center


Eriti hyvvää



Meijä ryhmässä on tapahtunut blogi invaasio, käykäähä kahtoo kamujenki juttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti