"Noah's Ark, America's by far largest waterpark is now closed for the season 2014!"
Nyt se on ohitte. Koko eilinen oli viimeisten asioitten päivä. Viimenen työpäivä, viimeset breikit ja Kahunan spotit ja viimenen closing time. Viimestä kertaa ESO:lle palauttaa kamat ja viimeset hyvästit. Itku pääs useammankin kerran kun joutu jättää hyvästit niin suomalaisille, muille euroopalaisille ja jenkeille. Viimenen ilta Ravinassa ja Rapulassa ja yö Harborissa. Tästä kesästä jää aivan vertaansa vailla olevia muistoja ja kavereita. Oon todella kiitollinen että pääsin tähän ohjelmaan mukaan.
Viimeset päivät töissä oli tosi ristiriitaisia, välillä ei malttanu päästä pois täältä ja toisaalta välillä oli niin kivaa että ois voinu vielä jatkaa hommia. Nyt oon jo matkalla kohti pääkaupunkia ja tuntuu hienolta päästä viimein lomalle, mutta jopa tätä kirjotellessa itkettää. Mulla on ollu hieno kesä ja tuun ikävöimään näitä ihmisiä paljon. Surettaa ku tietää että varsinkin jenkkejä ei välttämättä nää enää ikinä. On vaikea pukea sanoiksi tätä oloa niin jätän tämän kirjotuksen tyngäksi, harvoin menee näin sanattomaksi mutta on tosissaan mahdotonta käsittää tätä tilannetta.
I loved this summer ♥
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti